Le Petit Marseillais żel pod prysznic


 Le Petit Marseillais żel pod prysznic o zapachu Prowansalskiej Figi
                                                                       Testowanie od wizaz.pl  


Tym razem po raz pierwszy testowałam produkt z linii Le Petit Marseillais był to żel o zapachu Prowansalskiej Figi. Wcześniej znałam te produkty z mediów społecznościowych i opinii na portalach społecznościowych, ponadto dobrze produkt kojarzyłam z zagranicznych wojaży, dzięki wyjątkowemu logu i ciekawym kolorom opakowań, pozostał w pamięci jednak nie przypominam sobie okazji na próbowanie tych kosmetyków.

Pojawienie się marki w Wizaz.pl wzbudziło moje zainteresowanie. Kosmetyki Le Petit Marseillais zawierają naturalne składniki, dzięki którym uzyskują właściwości aromaterapeutyczne, pielęgnacyjne i nawilżające. Le Petit Marseillais to naturalne składniki z południa Francji i Prowansji.

Jak było z żelem? tak, żel nawilża skórę, pachnie bardzo słodko i intensywnie oraz pozostawia skórę w ładnym zapachu. Zapach przyjemnie otula skórę, ale nie utrzymuje się na niej długo (początkowo zapach mi przeszkadzał zbyt intensywny, kiedy wychodzi się z prysznicu na noc- ale np mojemu partnerowi bardzo się spodobał mimo różowego opakowania, nie odstrasza). Konsystencja kosmetyku jest żelowa, dosyć płynna, średnio się pieni, a co za tym idzie jest niezbyt wydajny (kolor żelu to różowy wpadający w bezprawny). - nie powoduje podrażnień. Na pewno żel Le Petit Marseillais Prowansalska Figa będzie moim numerem jeden w wyborze kosmetyku do mycia i prezentów dla rodziny lub znajomych. 

✔ piękny zapach
✔ nawilżona skóra
✔ dobra cena

Jedyny minus to zatyczka, bardzo trudno ją się otwiera, trzeszczy - wydaje dużo dźwięków. Samo w sobie opakowanie jest ładne i wygodne, mimo prostokątnej butli.

Cena ok. 13 zł


Komentarze