Bio Oli Żel do suchej skóry

Bio Oli Żel do suchej skóry
Moje pierwsze testowanie z streetcom.pl

To musi być w domowej apteczce dla suchej skóry. Żelowy kosmetyk dla skóry pozbawionej naturalnego życia. 

Co zawiera paczka ambasadorki?
✔ Bio Oli Żel do suchej skóry 50ml
✔ 20 saszetek produktu do dzielenia się ze znajomym

Moja pierwsza paczka:
Tego dnia było bardzo słonecznie i ciepło, gdy przyszłą do mnie moja pierwsza paczka od streetcom.pl . Ruszyłam automatycznie w ogród sfotografować moją paczkę zawierającą Bio Oli Żel. Pudełko było bardzo minimalistyczne, wykonanie bardzo staranne, próbki idealnie rozłożone z centralnym miejscem na bohatera. Wyglądem to wszystko przypominało apteczkę tylko tym razem dla suchej skóry. Niestety lekka awaria głównego produktu, wyciągając poczułam tłustość na opakowaniu, a pod słoiczkiem zobaczyłam rozlaną cześć żelu wsiąkniętą w karto. Mimo to nie ubyło go jakoś dużo, ponieważ opakowanie było zamknięte fabrycznie. - tak niby to szczegół ale ogólnie to, do opakowania mogłabym się uczepić, zaprojektowane jest estetycznie i nowocześnie jednak przy otwarciu go za pomocą "klasycznej obręczy -  informującej o fabrycznym zamknięciu" już na stałe będzie źle się domykał.. i nie będę wstanie go wziąć za sobą w mojej kosmetyczce w różne podróże. Mimo cena nie odstrasza i myślę, że można go będąc w podróży zakupić w pobliskiej drogerii, a nawet w aptece. 

Użycie:
Pierwsze dotknięcie ze skórą, przypomniało mi różne olejki, maści, żele z którymi miałam kontakt w zagranicznych podróżach np. Egipt. Tak, tak to było bardzo miłe uczucie tym bardziej, że swoją wyprawę w ten egzotyczny kraj miło wspominam. Żel świetnie się wchłania, mimo swej tłustości nie brudzi ubrań lub pościeli. Istotna jest jego gęstość, to chyba dzięki niej może służyć na bardzo długi okres zapewniaj nawilżenie dla całego ciała. Piękny też jest zapach, naturalny i prawdziwy, innym może wydawać się bardzo medyczny.

Efekty stosowania: 
To najważniejsze w całym żelu, że pomaga. Na wiosnę mam zawsze problem z suchością skóry głównie nóg. Po zimie, będąc ukryte w rajstopach lub spodniach były narażone na zimową temperaturę, brak filtracji co przyniosło szorstkość i suchość skóry... Codzienne stosowanie nawet tylko na wieczór przyniosło rezultat, wystarczyło tylko odrobinę żelu, a normalnie użyłabym dużą ilość balsamów. 

Podsumowanie:
Sądzę, że Bio Oli Żel zaskoczył jakością produktu, jest wydajny. Produkt jest szeroko dostępny w drogeriach i aptekach. Można zakupić duże opakowanie lub malutkie. 











Komentarze