Zestaw oczyszczających kosmetyków marki Lirene !

Zestaw oczyszczających kosmetyków marki Lirene ! 
Testowanie od wizaz.pl  

Płyn Micelarny z Aloesem oraz Glinkowa pasta myjąca z linii Dermoprogram Lirene.

Stosowanie płynu micelarnego to mój ulubiony sposób na usuwanie makijażu. Dzięki wizaz.pl miałam okazję przetestować Łagodzący płyn micelarny z aloesem od Lirene. Pierwsze co to ujęło mnie opakowanie; 
✔prosta, 
✔okrągła butla o pojemności 400 ml, 
✔przezroczysta z etykietą wpadającą w delikatny kolor zieleni z liśćmi aloesu z klasycznym aplikatorem w formie dziurki.
✔mimo wielkości wygodnie trzyma się ją w dłoni i spokojnie można aplikować odpowiednią ilość na wacik. 

Produkt ma piękny i przyjemny zapach - aloes naturalnie pachnie. Sam w sobie aloes jest bardzo znany w naturalnej metodzie tworzenia kosmetyków, ma wiele wartości i jako składnik gra ogromną role. Płyn jest łagodny dla skóry, nie podrażnia jej, nie szczypie. Skóra po nim jest odświeżona i nawilżona. Produkt nie jest tłusty i nie pozostawia po sobie tłustej, lepkiej warstwy. Jeśli chodzi o usuwanie makijażu to w moim przypadku dobrze sobie radzi, jestem osobą z bardzo naturalnym usposobieniu i na co dzień robię delikatny makijaż nie wiem jak przy ostrych makijażach.
Szczerze to nie wiem czy wcześniej skusiłabym się na Dermoprogram Lirene zawsze miałam wrażenie, że to produkty dla dojrzałych osób, dziś już wiem, że to moja linia i ogromnie się raduję, że wybrali aloes jako głównego bohatera.

Cena ok. 21 zł

Glinkowa pasta myjąca to wielkie zaskoczenie, do tego produktu byłam nastawiona sceptycznie
1. ponieważ nie znałam linii Dermoprogram Lirene, 
2. jakoś połączenie bambusa, mięty i pomarańczy wydawało mi się dosyć abstrakcyjne. 

Ku zdziwieniu wiem, że produkty linii Dermoprogram Lirene znajdą się w mojej kosmetyczce. A połączenie bambusa, mięty i pomarańczy to piękny zapach. - Pomarańcza z miętą jest mało wyczuwalna, a bambus delikatny i przyjemny. (Bałam się mocnej i intensywnej egzotyki produktu) Codzienne stosowanie produktu rano i wieczorem pozostawia skórę gładką i rozjaśnioną. Dzięki gładkiej, kremowej konsystencji pozwala nam na dokładne umycie twarzy, nie ścieka i można go również pozostawić jako maskę. Klasyczna tuba, nie wylewa się i pozostaje w opakowaniu.

Cena ok.17 zł






Komentarze