Nestlé Frutina Owoce i Błonnik Płatki śniadaniowe

Witajcie, Dziś przedstawiam płatki śniadaniowe Nestlé Frutina Owoce i Błonnik. Jako wielbicielka smacznych śniadań, które są łatwe i szybkie w przyszykowaniu zgłosiłąm się do testowania.

W tym roku zarejestrowałam się na www.ofeminin.pl i udało się rozpocząć testowanie 😍 
(moje drugie testowanie 🙌🙌🙌)
Śniadaniowa paczka od @ofemininpl płatki #nestle #frutina @nestle owoce i błonnik.

Czy znałam już te płatki? tak, ale jeszcze nigdy ich nie jadłam. Doskonale pamiętam piękną reklamę tv z akcentem wsi polskiej, które przyszykowało nestle do promocji tego produktu. 
Mimo urokliwego video nie skusiłam się na zakup tego produktu, ponieważ strasznie boję się rodzynek... uważam je za bardzo zdrową przekąskę, ale osobiście odstrasza mnie ich słodkość. Jak było z płatkami? 
chyba teraz do każdego śniadania będę dodawać rodzynki 🌺🌺🌺
o ile sernik z rodzynkami nigdy mnie nie skusi to płatki ? już tak 🍇🍇🍇

Owoce czyli jabłko i rodzynki to nie tylko jedno z dobroci, ale znajdziemy Błonnik, który ułatwia prawidłowe trawienie i funkcjonowanie przewodu pokarmowego.

Moim zdaniem płatki są dobre, chrupiące i smaczne. Jednak czytając skład zastanawiam się po co dodatkowy cukier? Skoro rodzynki i jabłka są już naturalnie słodkie. Raduje mnie, że nie ma sztucznych aromatów, a jabłka pochodzą z polskich sadów. Ponadto dobrze smakuje z dodaniem naturalnego jogurtu lub innych polskich owoców takich jak np. maliny. Warto dodać jeszcze, że Frutina owoce i błonnik mają nową szatę graficzną, a opakowanie jest mniej błyszczące.

Jak jest z tym cukrem? 
Firma informuje, że na przestrzeni lat starają się odpowiadać na potrzeby konsumentów, zmniejszając zawartość cukru. W aspekcie długoterminowym zredukowali jego poziom o 30%. (info komentarz Facebook) 




O czym mówi producent? 

Co kryją w sobie płatki śniadaniowe Nestlé FRUTINA Owoce i błonnik?

Płatki Nestlé FRUTINA to unikalne połączenie chrupiących płatków z pełnego ziarna pszenicy z pysznymi rodzynkami i suszonymi jabłkami z polskich sadów. Wyśmienicie smakują i są doskonałym źródłem naturalnego błonnika. Zawierają witaminy oraz składniki mineralne. Nie posiadają sztucznych aromatów.

Główne składniki płatków śniadaniowych Nestlé FRUTINA Owoce i błonnik:

·      Płatki z pełnego ziarna pszenicy
·      Suszone jabłka z polskich sadów
·      Rodzynki  


Komentarze

Prześlij komentarz