Kampania idealna dla każdej kobiety Always Sensitive

Witajcie, dzisiaj będzie trochę dłużej o Always Sensitive. 
Już wiecie, że zostałam jedną z 2 000 Ambasadorek marki Always Sensitive dzięki everydayme.pl
Tak, to kampania idealna dla każdej kobiety #alwayssenssitive 
jest znakomita dla każdej z Nas. 
W zestawie Ambasadorki znalazłam:
  • 1 opakowanie Always Sensitive
  • 20 próbek podpasek Always Sensitive do przekazania znajomym
  • Przewodnik projektu
  • Książeczkę „Badanie opinii”
Always Sensitive wypróbowane, próbki produktu rozdane i badanie opinii wykonane. Zdania i opinie są bardzo pozytywne, wszystkie zaskoczone tą miękkością - do której sceptycznie podchodziłam, bałam się przereklamowania. Podpaski należą do tych cienkich, dobrze chłoną i pozwalają zachować komfort. Dobrze przyklejają się do bielizny, nie przesuwają się i nie obcierają skóry. Powłoczka jest miękka jak bawełna wyposażona w super-chłonny wkład z żelem zatrzymującym wilgoć. Bardzo zaskoczyła mnie seria na noc, która ma świetny zapach, podpaska nie zwija się i utrzymuje komfort snu. Opakowanie samo w sobie jest wyjątkowo ładne, bardzo dziewczęce przez dominujący kolor jasnego różu i estetyczne wzory kwiatów. Każda sztuka zapakowana osobno, więc produkt nie jest narażony na różnego typu bakterie, brudy. Czuć delikatną woń kwiatów. Cena niska, dostępne praktycznie w każdym sklepie. Z pewnością będę częściej po nie sięgać. 🌸🌸🌸




😍😍😍
Bardzo miło mi, że moje zdjęcie znalazło się na blogu projektu everydayme.pl 
(to pierwsze z magazynem)



Komentarze

  1. Opinia napisana bardzo rzetelnie , twoja opinia bardzo jest pomocna . Zapraszam do odwiedzin i obserwowania mojego bloga #barbarkatestuje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz